Darbo laikas I-V 10:00-18:30 +370 5 214 2939

Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias

Grįžti

Tel. nr. (pr-pn 10:00-18:30)  +370 5 214 2939
Elektroninio pašto adresas   aptarnavimas@novastar.lt
Privalomas laukas

2025 m. kovo 27 d., ketvirtadienis

Geriausiai aptarnaujanti įmonė el. prekyboje

Visada malonu, kai pastangos yra pastebimos ir įvertinamos. Kasdien savo klientams stengiamės kurti patikimą, draugišką ir greitą apsipirkimo patirtį, o mūsų klientai atsilygina tuo pačiu: pasitikėjimu, gerais žodžiais ir palaikymu. Žmonių įvertinimas mums yra ne tik pripažinimas, bet ir didelė motyvacija augti ir tobulėti.

Autoriaus profilio nuotrauka
Novastar
2025 m. Kovo 27 d.

Įvertinimai, kuriais didžiuojamės - 9.7 įvertinimas pagal evertink.lt, Pagirkime aptarnavimą 2024 apdovanojimas Įvertinimai, kuriais didžiuojamės - 9.7 įvertinimas pagal evertink.lt, Pagirkime aptarnavimą 2024 apdovanojimas

Klientų atsiliepimai apie Novastar el. parduotuvę

9.7 iš 10 – ne šiaip koks skaičius. Tai vidutinis mūsų klientų įvertinimas platformoje Evertink, kur žmonės vertina ne tik mūsų prekes, bet visą patirtį: nuo pirmo paspaudimo svetainėje iki akimirkos, kai siunta pasiekia namus. Atsiliepimuose netrūksta žodžių „geriausia kaina“, „profesionalus bendravimas“ ir „superinis aptarnavimas“ – galite įsitikinti patys. Šie žodžiai mums ne tik malonūs komplimentai, bet ir įrodymas, kad mūsų komanda kasdien stengiasi pranokti klientų lūkesčius ir suteikti tokį aptarnavimą, dėl kurio norisi sugrįžti ir vėl.

Evertink.lt įvertinimų pavyzdžiai - Novastar.lt Evertink.lt įvertinimų pavyzdžiai - Novastar.lt

Klientų simpatijos ne pirmus metus

Jau antrus metus iš eilės esame tarp LP EXPRESS mylimiausios el. parduotuvės nominantų. Nors pagrindinis titulas mūsų nepasiekė, bet patekti tarp stipriausių – didelis įvertinimas. Tai reiškia, kad mūsų pastangos kurti sklandžią ir malonią apsipirkimo patirtį nelieka nepastebėtos, o žmonės vertina ne tik tai, ką siūlome, bet ir kaip tai darome.

Pripažinimas už geriausią aptarnavimą

Na ir vyšnia ant torto – apdovanojimas, už kurio slypi ne tik gražūs žodžiai, bet ir kasdienis nuoširdus darbas. Kovo 25 dieną vykusiame konkurse „Pagirkime aptarnavimą“ sulaukėme ypatingo dėmesio – buvome pripažinti kaip geriausiai klientus aptarnaujanti įmonė „El. prekybos“ sektoriuje.

„Gautas įvertinimas mums yra pasitikrinimas, kad visa komandos skiriama energija ir laikas, kai kasdien stengiamės pranokti patys save klientų aptarnavime, yra ne veltui. Tai – ne atsitiktinumas, o ilgalaikio, kryptingo darbo rezultatas. Jau daugelį metų nuosekliai investuojame į aptarnavimo kokybės gerinimą, darbuotojų mokymus, procesų tobulinimą ir klientų grįžtamojo ryšio analizę. Nuolatos dirbame ties tuo, jog klientų patirtis, apsiperkant pas mus, būtų maksimaliai išpildyta ir maloni. Juk ir patiems smagiau apsikeisti šypsenomis, o ne nemaloniais pokalbiais“, – dalijasi Simona Labanauskaitė, „Novastar“ rinkodaros vadovė.

Tekstas "Tai - ilgalaikio, kryptingo darbo rezultatas" su Novanautu Tekstas "Tai - ilgalaikio, kryptingo darbo rezultatas" su Novanautu

Šis apdovanojimas mus ne tik džiugina, bet ir įpareigoja išlaikyti kokybę, augti ir dar labiau stiprinti ryšį su kiekvienu klientu. O visi įvertinimai mums primena, kad svarbiausia ne skambūs žodžiai, o realūs darbai ir tikras ryšys su klientu. Mes tuo tikime ir kasdien dedame pastangas, kad tai jaustų kiekvienas, kuris renkasi mus.

Ačiū, kad esate kartu – jei mūsų pastangos vertos balso, kviečiame palaikyti Novastar „Pagirkime aptarnavimą 2025“ konkurse: