Darbo laikas I-V 10:00-18:30 +370 5 214 2939

Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias

Grįžti

Tel. nr. (pr-pn 10:00-18:30)  +370 5 214 2939
Elektroninio pašto adresas   aptarnavimas@novastar.lt
Privalomas laukas

Garantija

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso numatyta tvarka, visoms Novastar internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomas ne trumpesnis nei 24 mėnesių garantinis terminas. Juridiniams asmenims garantija taikoma remiantis gamintojų nustatytais terminais.

Pirkėjams taip pat siūlome galimybę įsigyti pratęstos garantijos paslaugą bei pirkinio draudimą. Daugiau informacijos apie šias paslaugas rasite čia.

 

Pirkinių garantijos sąlygos:

Jūsų pirkinio garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės atsiėmimo arba jos pristatymo pirkėjui dienos. Pirkinio garantinį taloną atstoja pirkimo dokumentas (čekis, sąskaita faktūra arba lizingo sutartis), kuris jums įteikiamas kartu su perkama preke arba atsiunčiamas elektroniniu paštu.

Atsiradus pirkinio gedimui, dėl garantinio aptarnavimo siūlome kreiptis į prekės gamintojo įgaliotą serviso centrą. Informacija apie įgaliotus serviso centrus teikiama elektroniniu paštu aptarnavimas@novastar.lt arba telefonu +370 5 214 2939. Sugedusią prekę taip pat galite pristatyti į Novastar LT klientų aptarnavimo centrą adresu Kareivių g. 12, Vilnius. Tokiu atveju prekės pristatymu įgaliotam servisui pasirūpinsime mes.

Pristatant prekę garantiniam servisui, būtina kartu su preke pateikti prekės pirkimo dokumentą. Prekė turi būti tinkamai supakuota siekiant užtikrinti prekės saugumą transportavimo metu. Pateikus nesupakuotą prekę, už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu, atsako pirkėjas.

Gamintojo įgaliotam serviso centrui garantinio laikotarpio metu nustačius prekės gedimą, atsiradusį dėl gamintojo kaltės, prekė remontuojama. Jei prekės gedimas yra nepataisomas, įgaliotas serviso centras pirkėjui pateikia tai liudijančią pažymą, kurią kartu su pirkimo dokumentu pateikus pardavėjui, prekė yra keičiama arba grąžinami už ją mokėti pinigai. Tokiu atveju prašome siųsti skanuotą serviso centro išvadą bei pirkimo dokumentą elektroniniu paštu aptarnavimas@novastar.lt. Atsakingas darbuotojas su jumis suderins tolimesnius žingsnius.

Įgalioto serviso centro taisytoms arba pakeistoms prekėms ir jų dalims taikoma garantija nuo pirminės prekės įsigijimo dienos.

 

Garantiniai įsipareigojimai netaikomi jeigu:

  • Prekė buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį ir/arba nesilaikant naudojimosi instrukcijų;
  • Prekė buvo remontuojama ar kitaip modifikuojama gamintojo neįgaliotame serviso centre;
  • Pažeisti prekės serijinio numerio lipdukai ar kiti identifikaciniai ženklinimai;
  • Prekė yra mechaniškai ar kitaip pažeista, buvo ardyta, jei gedimas atsirado prekei kritus ar sutrenkus;
  • Prekės gedimas atsirado dėl į prekės vidų patekusių dulkių, skysčių, smėlio ir pan.;
  • Prekės gedimas atsirado naudojant priedus, kurie nėra originalūs arba rekomenduojami naudoti gamintojo;
  • Prekės gedimas atsirado dėl nelegalaus turinio ar programų diegimo;
  • Prekės gedimas atsirado dėl virusinių programų veikimo;
  • Prekės gedimas atsirado dėl nekontroliuojamų aplinkos veiksnių (gaisras, lietus, žaibas, audra, potvynis ir pan.);
  • Prekės gedimas atsirado dėl eletros įtampos šuolių ar kitokių elektros tinklų sutrikimų.

Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (laidai, dėklai, laikikliai, akumuliatoriai ir pan.).

Garantija netaikoma informacijai, esančiai duomenų laikmenose ar įrenginiuose.

Po prekės remonto įspėjus pirkėją apie prekės sutaisymą, prekė saugoma 6 mėnesius. Praėjus šiam laikui, pardavėjas turi teisę ilgiau prekės nebesaugoti.



PRATĘSTA GARANTIJA

Kas tai?

PRATĘSTA GARANTIJA – tai mūsų paslauga, kurią siūlome įsigyti norintiems nemokamo prekės techninio aptarnavimo, kai gamintojo suteikta garantija jau nebegalioja. Pratęsti garantiją galite 1-5 metų laikotarpiui. Ji įsigalioja iškarto nuo gamintojo garantijos pabaigos. Tokiu būdu išvengsite neplanuotų išlaidų, o jūsų preke bus pasirūpinta nemokamai visą pasirinktą laikotarpį. Šią paslaugą teikiame kartu su UAB „Serviso kontraktų centras“ (SKC).

Kokiems pirkiniams taikoma?

Pratęstos garantijos paslauga suteikiama visiems, didesnės nei 28 € vertės, buitinės technikos bei elektronikos prietaisams, pavyzdžiui: skalbyklėms, viryklėms, indaplovėms, šaldytuvams bei kitai buitinei technikai, taip pat garso ir vaizdo aparatūrai, visiems kompiuteriams ir kompiuterinei įrangai, žaidimų konsolėms, fototechnikai, mobiliesiems telefonams, GPS įrenginiams, sodo technikai ir pan.

Kodėl verta įsigyti?

Jei pirkinys sugestų pasibaigus gamintojo garantijos galiojimui, pasirinktas Pratęstos garantijos planas jums padengs atsarginių dalių bei remonto darbų kaštus ir suteiks šias paslaugas nemokamai:

  • Nemokamas remontas
  • Nemokamas keitimas (jei prietaisas nepataisomas)
  • Nemokamas transportavimas ar meistro atvykimas (jei prietaisas nepataisomas)
  • Pakaitinė technika remonto laikotarpiu (Vilniaus r. gyventojams)
  • Patogus gedimo tegistravimas nemokamu telefonu bei internetu

SIŪLOMI PRATĘSTOS GARANTIJOS PLANAI

„Įprastas planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui.

„Keitimo planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui, kurios metu dėl gamintojo broko sugedęs prietaisas bus neremontuojamas, o keičiamas nauju (tokiu pačiu arba analogišku).

„Extra planas“ suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui. Galima įsigyti praėjus 1 mėn. nuo prekės pirkimo, bet ne vėliau negu 3 mėn. iki gamintojo garantijos pabaigos (per 21 mėn. nuo prekės įsigijimo).

Kur galima įsigyti?

Pratęstą garantiją galite įsigyti:

  • Atliekant užsakymą internetu, arba atsiimant prekę iš fizinės Novastar parduotuvės Kareivių g. 12, Vilnius;
  • internetu: http://lt.garantija.lt/savitarna, ne vėliau kaip 30 dienų po prekės įsigyjimo.

Kada netaikomos Pratęstos garantijos paslaugos?

Pratęstos garantijos planas nepadengia nuostolių bei gedimų, jei:

  • prietaiso serijos numeris neatitinka arba jo nėra;
  • komponentai neteisingai sujungti;
  • prietaisas savavališkai taisytas ar modifikuotas;
  • prietaisui buvo naudojama netinkama elektros srovė;
  • prietaisas buvo numestas;
  • prietaiso korpusas yra pažeistas;
  • prietaisas netinkamai naudotas.

Kur kreiptis?

Sugedus prietaisui, užregistruokite gedimą “Serviso kontraktų Centre” (SKC) Jums patogiu būdu:

Jei prietaisas yra nedidelis, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu turite stambiagabaritinį prietaisą, jo remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba jis bus nemokamai gabenamas į dirbtuves.
SKC operatorius Jus informuos atskiru pranešimu, kada ir kaip atsiimti sutaisytą prietaisą.

Sutarties perleidimas

Jūs galite perleisti pirkinio savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai paslaugos teikėją – SKC. Sutarties sąlygos

Sutarties nutraukimas - Nutraukti Pratęstos garantijos sutartį galite, informuodami apie tai paslaugos teikėją – SKC, arba grąžindami sutarties originalą sutarties pardavėjui ne vėliau nei per 30 dienų po sutarties sudarymo dienos.

Kodėl „Serviso kontraktų centras” (SKC)?

  • Lankstus garantijos pratęsimo terminas (nuo 1 iki 5 metų);
  • Siūlomi 3 garantijos pratęsimo Planai, atsižvelgiant į skirtingus klientų poreikius;
  • Suteikiama galimybė perleisti garantijos pratęsimo Planą kitam asmeniui;
  • Taisyklose suteikiamas prekių su įsigytu Planu aptarnavimo prioritetas;
  • Platus sertifikuotų taisyklų tinklas patogiai pasiekiamas visoje Lietuvoje;
  • Daugiau nei 3.300 kvalifikuotų profesionalių meistrų užtikrina kokybišką gaminių aptarnavimą;
  • Nuolatinė taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė ir priežiūra;

Daugiau informacijos: https://www.garantija.lt



PIRKINIO DRAUDIMAS

Kas tai?

Pirkinio draudimas – tai draudimo apsauga pirkiniams nuo netyčinio sugadinimo ar sunaikinimo (drėgmės, dūžio, ugnies poveikio) bei vagystės (su įsilaužimu / apiplėšimu), kurie gamintojo garantijoje nenumatyti. Paslaugų draudikas – ADB „Gjensidige“.

Kodėl verta įsigyti?

Draudimas atlygina žalą, įvykus aukščiau išvardintiems draudiminiams atvejams 1 arba 2 metų laikotarpiu nuo apsaugos įsigijimo momento. Kartu su gamintojo suteikta garantija nuo savaiminių vidinių prietaiso gedimų turėsite 100 % pirkinio apsaugą.
Pirkinių draudimas apima šias paslaugas:

  • Nemokamas remontas
  • Nemokamas keitimas
  • Draudimo išmoka
  • Nemokamas transportavimas ar meistro atvykimas (taikoma prietaisams virš 10 kg)
  • Patogus gedimo tegistravimas nemokamu telefonu bei internetu

Pastaba: pirkinio remonto ar keitimo į naują atveju, klientas turi apmokėti Draudimo liudijime nurodytą besąlyginės išskaitos sumą – 20% nuo prekės vertės (bet ne mažiau 30€).
! Draudimą galima įsigyti tik kartu su pirkiniu.

Kokiems pirkiniams taikoma?

Gali būti draudžiami visi prietaisai, siūlomi internetinėje parduotuvėje Novastar.lt – kompiuteriai, mobilūs telefonai, vaizdo / garso / foto technika, navigacinės sistemos, smulki bei stambi buitinė technika.

Kada žala nėra atlyginama?

  • Jeigu pirkinys buvo pamestas ar paliktas;
  • Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
  • Jeigu pirkinys buvo pažeistas transportuojant;
  • Jeigu pirkinys buvo remontuotas savavališkai;
  • Jeigu pirkinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų;
  • Dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos;
  • Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
  • Kiti Taisyklėse aprašyti atvejai.

Ką daryti įvykus draudiminiam atvejui:

  • Registruoti žalą Draudimo liudijime nurodytais kontaktais
  • Sulaukti „Serviso Kontraktų Centras“ informacijos apie sprendimą dėl prietaiso taisymo/keitimo.
  • Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu arba priimti, kai jis bus pristatytas į namus.

Daugiau informacijos apie Gjensidige pirkinių draudimą:

Detali informacija pateikiama draudimo pasiūlyme ir / ar liudijime bei jų prieduose.