Slapukai yra nedideli tekstiniai failai, kurie išsaugomi jūsų įrenginyje jums lankantis svetainėje.
Seanso slapukai
Seanso slapukai arba laikinieji slapukai naudojami kiekvieną kartą, kai lankotės mūsų svetainėje, ir
ištrinami, kai uždarote savo interneto naršyklę. Laikini slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti
kalbą, kurią pasirinkote svetainėje, arba jūsų pirkinių krepšelio turinį.
Nuolatiniai slapukai
Nuolatiniai slapukai lieka vartotojo įrenginyje ir po to, kai uždarote svetainę. Nuolatiniai
slapukai turi skirtingus galiojimo laikotarpius, kai kurie iš jų saugomi vartotojo įrenginyje kelias
dienas, mėnesius ar net metus. Nuolatiniai slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti naudotojo
pasirinkimus ir saugoti naudotojo vardus ir slaptažodžius, kad vartotojams nereikėtų prisijungti
kiekvieną kartą, kai jie lankosi svetainėje.
Trečiųjų šalių slapukai
ESiekdama teikti kokybišką turinį, rinkti statistinius
duomenis ir rodyti skelbimus, „Novastar“ savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus. Trečiųjų
šalių privatumo politiką ir slapukų naudojimo sąlygas galite peržiūrėti atitinkamos trečiosios
šalies svetainėje.
„Flixmedia“ taikomos slapukų naudojimo sąlygos
„Flixmedia“ partneriai kartu su jūsų pasirinktu mažmenininku jums rodo gamintojo informaciją apie produktą, kurį ketinate įsigyti, ir neteikia jokių reklamos paslaugų. „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą tik tam, kad perduotų gamintojų vaizdo įrašus, vaizdus ar tekstinę informaciją, tačiau nesaugo jūsų IP adreso kaip šios paslaugos, teikiamos jūsų mažmenininkui, dalies, ir neatskleidžia jūsų IP adreso jokios trečiosioms šalims, išskyrus technologinius partnerius, kurie padeda teikti informaciją. „Flixmedia“ netvarko ir nesaugo jokių kitų jūsų asmens duomenų ir neprašo jokių trečiųjų šalių juos tvarkyti ar saugoti. Jei turite klausimų apie tai, kaip „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą, susisiekite su jais adresu GDPR@flixmedia.eu. Daugiau informacijos apie „Flixmedia“ galite rasti www.flixmedia.eu
Vartotojai gali ištrinti jų įrenginiuose saugomus slapukus ir gali neleisti jų ten išsaugoti. Norint tai padaryti, vartotojui reikia pakeisti savo interneto naršyklės privatumo nustatymus. Išsamesnė informacija pateikiama naršyklės instrukcijų skyriuje. Pastaba! Jei blokuojate slapukus, mes negalime garantuoti tinkamo svetainės veikimo.
Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti tokiose svetainėse kaip: http://www.youronlinechoices.com/
Sveiki Novastar pirkėjas
Pasirinkite prisijungimo būdą
Pasirinkite registracijos būdą
Copyright © 2024 UAB Novastar LT www.novastar.lt Visos teisės saugomos.
Jūsų krepšelis tuščias
Pasinaudok ypatingomis nuolaidomis prisiregistravusiems vartotojams.
Pasirinkite prisijungimo būdą
Pasirinkite registracijos būdą
Lietuvos Respublikos civilinio kodekso numatyta tvarka, visoms Novastar internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomas ne trumpesnis nei 24 mėnesių garantinis terminas. Juridiniams asmenims garantija taikoma remiantis gamintojų nustatytais terminais.
Pirkėjams taip pat siūlome galimybę įsigyti pratęstos garantijos paslaugą bei pirkinio draudimą. Daugiau informacijos apie šias paslaugas rasite čia.
Pirkinių garantijos sąlygos:
Jūsų pirkinio garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės atsiėmimo arba jos pristatymo pirkėjui dienos. Pirkinio garantinį taloną atstoja pirkimo dokumentas (čekis, sąskaita faktūra arba lizingo sutartis), kuris jums įteikiamas kartu su perkama preke arba atsiunčiamas elektroniniu paštu.
Atsiradus pirkinio gedimui, dėl garantinio aptarnavimo siūlome kreiptis į prekės gamintojo įgaliotą serviso centrą. Informacija apie įgaliotus serviso centrus teikiama elektroniniu paštu aptarnavimas@novastar.lt arba telefonu +370 5 214 2939. Sugedusią prekę taip pat galite pristatyti į Novastar LT klientų aptarnavimo centrą adresu Kareivių g. 12, Vilnius. Tokiu atveju prekės pristatymu įgaliotam servisui pasirūpinsime mes.
Pristatant prekę garantiniam servisui, būtina kartu su preke pateikti prekės pirkimo dokumentą. Prekė turi būti tinkamai supakuota siekiant užtikrinti prekės saugumą transportavimo metu. Pateikus nesupakuotą prekę, už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu, atsako pirkėjas.
Gamintojo įgaliotam serviso centrui garantinio laikotarpio metu nustačius prekės gedimą, atsiradusį dėl gamintojo kaltės, prekė remontuojama. Jei prekės gedimas yra nepataisomas, įgaliotas serviso centras pirkėjui pateikia tai liudijančią pažymą, kurią kartu su pirkimo dokumentu pateikus pardavėjui, prekė yra keičiama arba grąžinami už ją mokėti pinigai. Tokiu atveju prašome siųsti skanuotą serviso centro išvadą bei pirkimo dokumentą elektroniniu paštu aptarnavimas@novastar.lt. Atsakingas darbuotojas su jumis suderins tolimesnius žingsnius.
Įgalioto serviso centro taisytoms arba pakeistoms prekėms ir jų dalims taikoma garantija nuo pirminės prekės įsigijimo dienos.
Garantiniai įsipareigojimai netaikomi jeigu:
Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (laidai, dėklai, laikikliai, akumuliatoriai ir pan.).
Garantija netaikoma informacijai, esančiai duomenų laikmenose ar įrenginiuose.
Po prekės remonto įspėjus pirkėją apie prekės sutaisymą, prekė saugoma 6 mėnesius. Praėjus šiam laikui, pardavėjas turi teisę ilgiau prekės nebesaugoti.