Slapukai yra nedideli tekstiniai failai, kurie išsaugomi jūsų įrenginyje jums lankantis svetainėje.
Seanso slapukai
Seanso slapukai arba laikinieji slapukai naudojami kiekvieną kartą, kai lankotės mūsų svetainėje, ir
ištrinami, kai uždarote savo interneto naršyklę. Laikini slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti
kalbą, kurią pasirinkote svetainėje, arba jūsų pirkinių krepšelio turinį.
Nuolatiniai slapukai
Nuolatiniai slapukai lieka vartotojo įrenginyje ir po to, kai uždarote svetainę. Nuolatiniai
slapukai turi skirtingus galiojimo laikotarpius, kai kurie iš jų saugomi vartotojo įrenginyje kelias
dienas, mėnesius ar net metus. Nuolatiniai slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti naudotojo
pasirinkimus ir saugoti naudotojo vardus ir slaptažodžius, kad vartotojams nereikėtų prisijungti
kiekvieną kartą, kai jie lankosi svetainėje.
Trečiųjų šalių slapukai
ESiekdama teikti kokybišką turinį, rinkti statistinius
duomenis ir rodyti skelbimus, „Novastar“ savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus. Trečiųjų
šalių privatumo politiką ir slapukų naudojimo sąlygas galite peržiūrėti atitinkamos trečiosios
šalies svetainėje.
„Flixmedia“ taikomos slapukų naudojimo sąlygos
„Flixmedia“ partneriai kartu su jūsų pasirinktu mažmenininku jums rodo gamintojo informaciją apie produktą, kurį ketinate įsigyti, ir neteikia jokių reklamos paslaugų. „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą tik tam, kad perduotų gamintojų vaizdo įrašus, vaizdus ar tekstinę informaciją, tačiau nesaugo jūsų IP adreso kaip šios paslaugos, teikiamos jūsų mažmenininkui, dalies, ir neatskleidžia jūsų IP adreso jokios trečiosioms šalims, išskyrus technologinius partnerius, kurie padeda teikti informaciją. „Flixmedia“ netvarko ir nesaugo jokių kitų jūsų asmens duomenų ir neprašo jokių trečiųjų šalių juos tvarkyti ar saugoti. Jei turite klausimų apie tai, kaip „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą, susisiekite su jais adresu GDPR@flixmedia.eu. Daugiau informacijos apie „Flixmedia“ galite rasti www.flixmedia.eu
Vartotojai gali ištrinti jų įrenginiuose saugomus slapukus ir gali neleisti jų ten išsaugoti. Norint tai padaryti, vartotojui reikia pakeisti savo interneto naršyklės privatumo nustatymus. Išsamesnė informacija pateikiama naršyklės instrukcijų skyriuje. Pastaba! Jei blokuojate slapukus, mes negalime garantuoti tinkamo svetainės veikimo.
Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti tokiose svetainėse kaip: http://www.youronlinechoices.com/
Sveiki Novastar pirkėjas
Pasirinkite registracijos būdą
Copyright © 2024 UAB Novastar LT www.novastar.lt Visos teisės saugomos.
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Rašykite mums el. paštu aptarnavimas@novastar.lt arba skambinkite telefonu (+370) 5 214 2939. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.
Ar galima užsakyti prekę telefonu?
Prekę užsakyti galite visais jums patogiais kanalais, t.y. internetu, telefonu, elektroniniu paštu arba parašę mums žinutę Facebook paskyroje.
Kaip nusprendžiate, ar galiu prekę įsigyti išsimokėtinai?
Sprendimą, ar suteikti finansavimą prekei įsigyti, visais atvejais priima lizingo paslaugas teikianti bendrovė, kuriai siunčiama jūsų užklausa.
Kiek laiko trunka prekių pristatymas?
Numatomas prekių pristatymas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 1-3 darbo dienas.
Prekes, užsakytas iki 11 valandos darbo dieną, išsiunčiame tą pačią dieną. Prekes užsakytas po 11 valandos išsiunčiame sekančią darbo dieną. Pavyzdžiui, jei prekę užsakote pirmadienį 10 val. ryto, ją gausite iki ketvirtadienio; jei prekę užsakote pirmadienį 15 val., ją gausite iki penktadienio.
Kur Novastar.lt pristato prekes?
Prekių pristatymą vykdome visoje Lietuvoje.
Ar galiu prekes atsiimti pats?
Taip, prekes galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje adresu Kareivių g. 12, Vilnius. Prekių atsiėmimo skyrius dirba pirmadieniais - penktadieniais 10:00 - 18:30. Švenčių dienomis prekių atsiėmimo skyrius nedirba.
Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?
Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, parašykite mums elektroninį laišką į aptarnavimas@novastar.lt iš elektronio pašto, kurį nurodėte pirkimo procese. Laiške nurodykite vardą ir pavardę asmens, kuris atsiims prekes vietoje jūsų.
Kaip galiu gauti sąskaitą už pirktas prekes?
Sąskaitą už pirktas prekes gausite prekių gavimo dieną pirkimo metu nurodytu elektroniniu paštu.
Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?
Užfiksavę, kad siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar išoriškai pažeista) arba siuntos komplektacija netinkama, turite pažymėti savo pastabas siuntos perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimų aktą.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu aptarnavimas@novastar.lt arba skambinkite telefonu (+370) 5 214 2939.